Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAdamson, David M.
InstitutionRAND Education
TitelNo Evidence That Incentive Pay for Teacher Teams Improves Student Outcomes: Results from a Randomized Trial. Research Brief
Quelle(2012), (2 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterStandardized Tests; Academic Achievement; Demonstration Programs; Program Effectiveness; Teacher Attitudes; Outcomes of Education; Educational Practices; Intervention; Statistical Significance; Student Improvement; Merit Pay; Incentives; Achievement Gains; Teamwork; Middle Schools; Teacher Effectiveness; Texas
AbstractResearchers examined whether rewarding teams of teachers for student performance had an effect on student achievement or teacher practices or attitudes in a demonstration project in Round Rock, Texas. They found that the intervention had no effect in any of these areas. Students taught by teacher teams who were offered incentives scored slightly better on some standardized tests, but the differences were small and not statistically significant. [This research brief describes work done for RAND Education documented in "Team Pay for Performance: Experimental Evidence From the Round Rock Pilot Project on Team Incentives," by Matthew G. Springer, John F. Pane, Vi-Nhuan Le, Daniel F. McCaffrey, Susan Freeman Burns, Laura S. Hamilton, and Brian Stecher. To access this report, see ED518379.] (As Provided).
AnmerkungenRAND Corporation. P.O. Box 2138, Santa Monica, CA 90407-2138. Tel: 877-584-8642; Tel: 310-451-7002; Fax: 412-802-4981; e-mail: order@rand.org; Web site: http://www.rand.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: